Rappit

Rappit

Monday, May 25, 2015

Ραντεβού του χρόνου στην Σουηδία...!!

Και επειδή σας έχω υποσχεθεί την ύπαρξη μιας πιο ευχάριστης νότας στο blog, σήμερα θα μιλήσουμε για την προχθεσινή Eurovision. Καταρχάς να πω πως είναι ένας διαγωνισμός που η κάθε χώρα πιστεύει και έχει μια τεράστια αισιοδοξία ότι θα πάρουν την πρωτιά(θα τον έλεγες και διαγωνισμό αισιοδοξίας). Μπορεί να έχουν το πιο ηλίθιο, βαρετό ή οτιδήποτε άλλο τραγούδι αλλά εκεί αυτοί το υποστηρίζουν μέχρι αηδίας! Κατά δεύτερο, να πω πως είναι ο διαγωνισμός που οι χώρες έχουν την δυνατότητα μέσα από την ψηφοφορία να δείξουν τις αντιζηλίες, τα πολιτικά-οικονομικά τους συμφέροντα αλλά και  την ιδιαίτερη συμπάθεια τους για μια άλλη χώρα. Τουλάχιστον έτσι το βλέπουμε οι περισσότεροι. Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας περάσουμε στο κυρίως θέμα. Εγώ προσωπικά την φετινή Eurovision την βρήκα όχι μόνο βαρετή αλλά χειρότερη και από επεισόδιο της "λάμψης"! Που πήγαν τα ωραία παραδοσιακά τραγούδια της κάθε χώρας, τα χορευτικά κομμάτια που σε έκαναν να σηκωθείς από την πολυθρόνα και να τα ακούς ακόμα και δέκα χρόνια μετά? Μου ήρθαν όλοι με τις μπαλάντες που όχι μόνο σε κοιμίζουν αλλά σε κάνουν να σου φαίνονται αυτά τα τρία λεπτά αιώνας! 


Η Ελλάδα, μας εκπροσώπησε με μια δυναμική μπαλάντα. Αρχικά το κομμάτι δεν μου άρεσε, το βρήκα πολύ συνηθισμένο αλλά από τις πολλές φορές που το άκουσα όχι μόνο μου άρεσε αλλά το λάτρεψα η αλήθεια είναι! Μπορεί να ήταν μια μπαλάντα που ακούγεται συνηθισμένη αλλά αν την παρατηρήσεις έχει κάτι το εκρηκτικό μέσα της! Βέβαια, η σκηνική παρουσία της Κύπριας Μαρίας Έλενας Κυριάκου έφερνε λίγο (πολύ) σε Celine Dion, εγώ το είδα και ως "αντιγραφή" της θρυλικής τραγουδίστριας, η λεγόμενη μίμηση. Δεν μιμήθηκε μόνο το στυλ της αλλά και τον τρόπο που είπε το κομμάτι,το στήσιμο στην σκηνή, τις κινήσεις των χεριών ακόμα και του βλέμματος! Αυτό εμένα δεν μου άρεσε όπως και σε πολλούς άλλους απ’ ότι έχω διαβάσει σε ξένα άρθρα, γι’ αυτό και είχε και περισσότερα αρνητικά σχόλια η εμφάνισή της. 




























Από την άλλη η Κύπρος, μας εκπροσώπησε με μια εξαιρετική θα έλεγα μπαλάντα. Μπορεί να μην ήταν δυναμική και να σε καθήλωνε, είχε όμως μια ηρεμία. Σε συνδυασμό με την υπέροχη και ζεστή φωνή του Γιάννη Καραγιάννη και τον ρυθμό του τραγουδιού που παράπεμπε σε τραγούδι για κάποια ρομαντική ταινία, άξιζε μια καλύτερη θέση!






Όσο αφορά την νικήτρια χώρα της βραδιάς δεν θα πω πολλά. Για μένα το τραγουδάκι της Σουηδίας δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερο για να πάρει την πρωτιά. Προσωπικά δεν μου άρεσε, ούτε θα έβαζα να το ακούσω. Και όπως διαδίδεται τις τελευταίες δυο μέρες το τραγουδάκι της Σουηδίας είναι κλεμμένο, αφού η ομοιότητα με το γνωστό σε όλους τραγούδι του David Guetta, "Lovers On The Sun" είναι αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να γίνει αντιληπτή . Παρόλα αυτά, βρήκα εξαιρετικό τον στίχο και το νόημα του τραγουδιού. Ίσως το τραγούδι με το καλύτερο νόημα της Eurovision για το 2015!










Όμως δεν θα αναλύσουμε τα τραγούδια όλων των χωρών! Αυτό που έχω να πω είναι πως για μένα η χώρα που άξιζε την νίκη ήταν η Λετονία. Παρόλο που μου άρεσε και η συμμετοχή της Ιταλίας, ήταν εξαιρετική εξίσου, η Λετονία μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Ήταν ένα τραγούδι και μια εμφάνιση πολύ ξεχωριστή! 






Και ας περάσουμε στο θέμα που έχει συζητηθεί περισσότερο σε Ελλάδα και Κύπρο. Όταν η Ελλάδα έδωσε το 10 και όχι το 12 στην Κύπρο είχα πάθει σοκ! Είπα, " Αν είναι δυνατόν, αδέρφια είμαστε!", τουλάχιστον έτσι νιώθω εγώ. Όταν όμως μετά η Κύπρος με την σειρά της έδωσε 8 στην Ελλάδα, τότε έπεσα από τα σύννεφα! Εκεί είναι που είπα " Δεν ντρεπόμαστε λίγο?? ". Τα είχα χάσει  και με την ψηφοφορία της Ελλάδας και με της Κύπρου. Αργότερα όμως διάβασα ένα άρθρο που αφορούσε την βαθμολογία και εξηγούσε αναλυτικά γιατί Ελλάδα και Κύπρος δεν αντάλλαξαν τα δωδεκάρια τους. Πολύ απλά το κοινό της Κύπρου έδωσε στην Ελλάδα την 1η θέση αλλά η κυπριακή επιτροπή την 6η θεση, γι'αυτό και πήραν το 8 από την Κύπρο. Από την άλλη  το κοινό της Ελλάδας έδωσε την 3η θέση στην Κύπρο και η επιτροπή την 2η θέση, γι'αυτό και το 10. Η επιτροπή με την δική της βαθμολογία δεν έφερε τα αποτελέσματα που θέλαμε. Γι’ αυτό και δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθούν εντάσεις μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου. Έτσι είναι αυτά, η επιτροπή πάντα με την δική της επέμβαση ανέτρεπε τα πάντα! Και το λέω αυτό γιατί συζητήθηκε αρκετά από δικούς μου ανθρώπους για αυτά τα δυο δωδεκάρια. Δεν χρειάζεται να εκνευρίζεστε αγαπημένοι μου ούτε να δημιουργείτε νέες αντιπάθειες για ένα τόσο γελοίο θέμα! Ένας διαγωνισμός τραγουδιού είναι.. αν είναι δυνατόν..

Αυτά είχα να πω περί Eurovision. Μπορεί να έχετε διαφορετικές-αντίθετες απόψεις από την δική μου. Δικαίωμα σας...γούστο σας, καπέλο σας! Ραντεβού του χρόνου στην Σουηδία! 

            

No comments:

Post a Comment