Rappit

Rappit

Thursday, May 14, 2015

Καλώς τους!

Καλωσορίσατε στο rappit8.blogspot.gr . 
Στο blog αυτό θα αναλύουμε θέματα που απασχολούν όλους μας, μικρούς και μεγάλους! Θα ενημερώνεστε αλλά και θα διαβάζετε την άποψή μου, η οποία μπορεί να σας ικανοποιεί μπορεί και να σας απογοητεύει  με κάποιο τρόπο. Τα θέματα που θα εξετάσουμε θα είναι περισσότερο κοινωνικό ψυχολογικά. Θα υπάρξουν και ψυχαγωγικά θέματα και φωτογραφίες γιατί θέλω να υπάρχει και μια πιο ευχάριστη νότα στο blog! Είμαι σίγουρη πως μέσα από το "Rappit" θα εκφράζεστε και εσείς όπως εγώ. Εξάλλου τέτοιος είναι και ο σκοπός του ονόματος του blog μου. Θα σας εξηγήσω με δυο λόγια πως κατέληξα στην λέξη "Rappit". Λοιπόν, από το πρωί είχα πάει στο σπίτι μιας πολύ καλής μου φίλης ( εγώ την λέω και αδερφή μου ) για να κουβεντιάσουμε ένα θέμα που με απασχολούσε. Σε κάποια φάση την ρωτάω πως να ονομάσω το blog μου ????? Είχα στερέψει από ιδέες, όπως και αυτή! Της ήρθε όμως ξαφνικά μια αναλαμπή. Να μην τα πολυλογώ, η λέξη "Rappit" είναι από  δύο λέξεις. Τη λέξη Rap και Rabbit. Πολύ απλά γιατί το Rap (εκτός από το είδος μουσικής) σημαίνει να μιλάω στον άλλον με ένα πιο εύκολο και φιλικό τρόπο, να τα λέω τα πράγματα με το όνομά τους, όπως θα τα λέμε και εδώ! Και το Rabbit το συνδυάσαμε γιατί δύο λόγους. Ο πρώτος, επειδή είναι ένα από τα αγαπημένα μου ζώα και δεύτερο, συμβολίζει την αγάπη και την ειρήνη. Δυο πράγματα που για μένα προσωπικά είναι τα κύρια συστατικά για έναν καλύτερο κόσμο! Και η αλήθεια είναι ότι όλοι μας έχουμε ανάγκη έναν καλύτερο κόσμο...


2 comments: