Rappit

Rappit

Saturday, May 16, 2015

Φιλία μεταξύ των δύο φύλων.Υπάρχει....;;;

Ίσως το ερώτημα που δημιουργεί τις περισσότερες διαφωνίες μεταξύ των δυο φύλων. Τα γιατί είναι πολλά! Έχω παρατηρήσει πως οι περισσότεροι άντρες υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει φιλία μεταξύ αυτών και των γυναικών. Αυτό γιατί πιστεύουν πως σίγουρα κάποιος από τους δύο θα δει τον άλλον ερωτικά, είτε θέλει είτε όχι, θα συμβεί. Βέβαια δεν είναι έτσι όλοι, υπάρχουν δυο κατηγορίες αντρών σε αυτό το θέμα. Λοιπόν, η πρώτη και η πιο μικρή κατηγορία  είναι οι άντρες που πιστεύουν και υποστηρίζουν την φιλία ανάμεσα στα δύο φύλα. Η δεύτερη και μεγαλύτερη κατηγορία είναι αυτοί που απλά θεωρούν πως δεν γίνεται ένας άντρας και μια γυναίκα να είναι δυο καλοί φίλοι. Οι συγκεκριμένοι δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο θέμα αυτό αφού το θεωρούν δεδομένο πως άντρας-γυναίκα-φιλία δεν πάνε μαζί! Μπορούν να κάνουν παρέα μαζί με μία κοπέλα αλλά δεν την θεωρούν με καμία δύναμη φίλη τους και έχουν πάντα το ερωτικό κομμάτι στο πίσω μέρος του μυαλού τους. Από την άλλη ο περισσότερος γυναικείος πληθυσμός υποστηρίζει με μεγάλη δυναμικότητα το μοντέλο φιλίας άντρα-γυναίκα. Ελάχιστες είναι αυτές που αρνούνται πως υπάρχει τέτοια φιλία και πιστεύουν πως κάποτε θα υπάρξει κάτι ερωτικό ανάμεσα στα δυο φύλα. Παρόλα αυτά, υπάρχει και μια μειονότητα γυναικών που άλλα λέει και άλλα κάνει. Αυτού του είδους οι γυναίκες λένε χίλια δυο για αυτήν την φιλία, την υποστηρίζουν στο 100%, περηφανεύονται πως έχουν κολλητό και όχι κολλητή αλλά καταβάθος βλέπουν τον κολλητό τους και γενικά τους φίλους τους ερωτικά και εκεί είναι που γίνεται το μεγάλο μπέρδεμα. Καταλήγουν να μην ξέρουν τι θέλουν και χάνουν και τους "κολλητούς-φίλους" τους και τους "έρωτες" τους. Τώρα όμως θα λέτε  "αυτή λέει λέει και δεν είπε ακόμα τι θέση παίρνει η ίδια" έτσι δεν είναι; Λοιπόν, εμένα προσωπική μου γνώμη για το φλέγον θέμα είναι πως όχι μόνο πιστεύω στην φιλία μεταξύ των δυο φύλων αλλά την υποστηρίζω 100% !!! Και δεν το λέω για να το πω απλώς, το πιστεύω πραγματικά. Βλέπετε, οι γυναίκες δεν μου έδειξαν και το καλύτερο τους πρόσωπο όσο αφορά τη λέξη φιλία, σε αντίθεση με τους άντρες. Το λέω αυτό γιατί οι περισσότεροι μου(στενοί) φίλοι είναι αγόρια. Δεν το θεωρώ καθόλου παράλογο ούτε κακό αλλά κυρίως ούτε ανήθικο και το τονίζω αυτό γιατί στην Κύπρο είμαστε μια κοινωνία πιο στενή, πιο συντηρητική... πως να το πω! Οι περισσότεροι στο νησί μου γεννιούνται και μεγαλώνουν με μικρά και στενά μυαλά, δεν βλέπουν πιο μπροστά, έχουν μείνει στον αιώνα του παππού μου! Όμως πως να το κάνουμε που εμένα οι φίλοι μου με καταλαβαίνουν και με σέβονται περισσότερο από την οποιαδήποτε "φίλη" που είχα; Και για να σας το κάνω πιο συγκεκριμένο, η σχέση που έχω με τον κολλητό μου είναι μια σχέση αδερφική. Βριζόμαστε, τσακωνόμαστε, διαφωνούμε, περνάμε και  καλά.. δεν λέω... αλλά κυρίως δεν σκεφτήκαμε ποτέ το ερωτικό κομμάτι να υπάρξει και να κυριαρχήσει  μεταξύ μας! Αυτός είναι και ο λόγος που τον θεωρώ κολλητό μου. Για μένα είναι αδερφός, με καταλαβαίνει, με στηρίζει αλλά κυρίως μου λέει τα πράγματα με το όνομά τους, είναι αληθινός! Όπως κάνουν και οι άλλοι μου οι φίλοι εξάλλου. Αν με ρωτάτε, η φιλία άντρα-γυναίκα είναι και η πιο αληθινή, υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις αφού βρίσκεις  φιλίες μεταξύ γυναικών που είναι εξίσου αληθινές, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Θέλω να συμπληρώσω, πως εμείς οι άνθρωποι οφείλουμε να βάζουμε κάποια όρια στην ζωή μας, Για παράδειγμα, αν μια γυναίκα βλέπει ερωτικά τον χ, ψ να τον βλέπει ΜΟΝΟ ερωτικά, δεν είναι καθόλου ωραίο  να τον πλησιάσει σαν φίλη και στο τέλος να προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι άλλο. Αυτό ισχύει και για το αντίθετο φύλο. Μερικοί άντρες πλησιάζουν κάποια κοπέλα που τους αρέσει, που την βλέπουν διαφορετικά και στη συνέχεια προσπαθούν να την προσεγγίσουν με άλλο τρόπο έτσι ώστε να δημιουργηθεί αυτό το κάτι ερωτικό μεταξύ τους. Για μένα αυτό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος. Αν εξελιχτεί κάτι άλλο μέσα από μια φιλία, δηλαδή αν αρχίσετε και νιώθετε πράγματα για τον άλλο/άλλη τότε λυπάμαι αλλά δεν ήταν ποτέ φιλία. Η λέξη φιλία είναι ιερή και κάποιοι την έχουν κάνει να μοιάζει με αηδία γι’ αυτό και έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη μας. Να είστε αληθινοί με τα αισθήματά σας, να λέτε αυτό που θέλετε από την αρχή, να ξέρετε τι θέλετε και να μάθετε να βάζετε ταμπέλες στους ανθρώπους σας! Αυτό κάνω και εγώ και αποφεύγω τα μπερδέματα...! 








No comments:

Post a Comment